11:18 статут |
СТАТУТ
УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ Мезенівського НВК І. Загальні положення
1. Учнівське самоврядування Мезенівського
НВК регламентує свою діяльність на
підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації
про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські
організації", Статуту школи. 2. Самоврядування пропагує дружні відносини
та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і
незалежності; співпрацює з педагогами і батьками. ІІ. Мета і завдання шкільного органу
самоврядування 1. Різносторонньо розвиватись, самовдосконалюватись,
самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій
батьківщині, народові України. 2. Забезпечувати і захищати права та інтереси
учнів на основі виконання правил та законів школи. 3. Формувати почуття відповідальності,
свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя,
оволодівати наукою управління. 4. Сприяти реалізації інтересів, можливостей,
бажань дітей. 5. Прагнути узгодженості і балансу інтересів
між учнями і дорослими.
ІІІ. Органи управління учнівського
самоврядування Права і обов`язки
1.
Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція,
яка скликається один раз на рік. 2. Керівні функції учнівського самоврядування
виконує засідання учнівського парламенту, яке проводиться раз на місяць. 3. Виконавчим органом учнівського
самоврядування є шкільний парламент, який обирається на засадах вільного і
рівноправного висування кандидатів кожним класом школи. 4. Структуру та склад органів учнівського
самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції
педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування. 5. Президентом учнівського колективу може
бути учень 8 - 11 класу, який обирається таємним голосуванням вчителів та учнів
школи. 6. Форми діяльності центрів визначаються на засіданнях парламенту. Шкільний
парламент: - бере участь у складанні річного плану
роботи школи; - координує роботу класів, доводить до
них конкретні завдання діяльності; - контролює створення належних умов для
навчання та дозвілля учнів; - приймає рішення з найважливіших питань
життя школи у межах своєї компетентності; - вносить пропозиції адміністрації
школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання; - бере участь в організації невідкладної
допомоги відстаючим учням; - веде контроль за дотриманням
санітарно-гігієнічних вимог у школі; - проводить заходи з розвитку творчих
здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення,
пропаганди здорового способу життя; - контролює відвідування уроків, стан
навчання та поведінки учнів тощо.
Основні
напрями діяльності органів учнівського
самоврядування 1.
Міністерство «Освіти»: - проводить роботу з вироблення в учнів свідомого
ставлення до навчання; - організовує консультаційну допомогу з
предметів; - бере участь у проведенні предметних
тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів; - контролює виконання домашніх завдань,
ведення щоденників; - веде боротьбу з пропусками уроків; - залучає учнів в гуртки, виступає з
ініціативою про створення нових гуртків за інтересами; - надає допомогу вчителям в організації
тематичних вечорів; - бере участь у підготовці і проведенні
бесід в класах (про режим дня, виконання
домашніх завдань, користь читання); - збирає і систематизує
матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі; - виховує культуру читання та бережливе
ставлення до книги, підручника; - проводить бесіди, рейди-перевірки на
краще збереження підручників. 2.
Міністерство «Дисципліни і порядку»: - забезпечує захист прав та інтересів
учнів; - організовує допомогу дітям-інвалідам та
дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам; - контролює дотримання дисципліни учнями
в позаурочний час; - організовує чергування учнів по школі та під час проведення свят, масових
заходів, вечорів відпочинку; - контролює та оцінює чергування по
класах; - контролює дотримання учнями Статуту школи (Правил
внутрішкільного розпорядку учнів); - контролює відвідування учнями школи; - надає допомогу педагогічному колективу
у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих
документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням; - організовує змагання за високу
організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони
громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у
колі друзів, за межами школи; - розглядає порушення різних правил,
різні конфлікти; - виходить з пропозиціями на
батьківський комітет, педраду, координаційну раду. 3.
Міністерство «Культури та відпочинку»:
- залучає дітей до позаурочної
діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої
самодіяльності; - підбирає матеріали для написання
сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей; - організовує проведення
загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення
народних традицій; - готує творчі виставки учнів; - вивчає побажання учнів щодо
організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого
мистецтва; - в кожному класі організовує
культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах; - організовує в школі ігротеки для
розваг і занять учнів у вільний час; - організовує культпоходи та екскурсії з
врахуванням заявок класних колективів.
4.
Міністерство «Спорту та туризму»: - пропагує здоровий спосіб життя
(антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми); - залучає учнів та батьків до
спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи; - організовує роботу спортивних секцій,
груп здоров`я; - проводить спортивні ігри на перервах
та після уроків; - організовує загальношкільні
спортивно-оздоровчі заходи; - приймає участь у підготовці та проведенні
позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя та культури поведінки; - проводить санітарно-освітню роботу
серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування,
тематичні вечори).
5. Міністерство
«Дотримання санітарно – гігієнічних норм»: - виховує в учнів бережливе ставлення до
шкільного майна; - контролює санітарний стан у школі,
класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів; - організовує чергування на закріплених
за класами територіях школи; - проводить рейдперевірки збереження
шкільного майна та чергування один раз в місяць; - організовує змагання між класними
колективами по збереженню шкільного майна; - веде облік збереження шкільного майна,
закріпленого за тим чи іншим класом; - проводить профорієнтаційну роботу в
школі, виховує інтерес та повагу до
майбутньої професії; - організовує проведення трудових
операцій, десантів.
6. Міністерство
« Преси та інформації»: - забезпечує гласність в діяльності
органів учнівського самоврядування; - інформує учнів, батьків, вчителів про
всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "Шкільний
вісник"; - розвиває у дітей уміння збирати
інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети; - сприяє підвищенню інтересу учнів до
життя школи; - забезпечує інформацією з життя школи
(гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник
безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи)
Міністерство
« Фінансів» (
банкир) - веде
контроль за коштами; -
вирішує, що придбати за дані кошти; -
звітує про розподіл коштів на шкільній лінійці.
Екологічна варта « Зелені паростки майбутнього» -
формує екологічну культуру учнів, їх гармонію з
природою; -
слідкує за озелененням класних кімнат та коридора; -
проводить конкурси на кращий зелений куточок; -
організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території.
Прикріплення: Картинка 1 |
|
Всього коментарів: 0 | |