Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Травень » 12 » статут
11:18
статут

 

 

СТАТУТ

 

УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Мезенівського НВК

І. Загальні положення

 

1.     Учнівське самоврядування Мезенівського НВК  регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Всесвітньої декларації про права дитини, Законів України "Про освіту", "Про громадські організації", Статуту школи.

2.     Самоврядування пропагує дружні відносини та співпрацює з різними громадськими об`єднаннями на принципах взаємоповаги і незалежності; співпрацює з педагогами і батьками.

ІІ. Мета і завдання шкільного органу самоврядування

1.     Різносторонньо розвиватись,

самовдосконалюватись, самореалізуватись на благо собі, одноліткам, школі, власній родині, своїй малій батьківщині, народові України.

2.     Забезпечувати і захищати права та інтереси учнів на основі виконання правил та законів школи.

3.     Формувати почуття відповідальності, свідоме ставлення до участі кожного у вирішенні важливих справ шкільного життя, оволодівати наукою управління.

4.     Сприяти реалізації інтересів, можливостей, бажань дітей.

5.     Прагнути узгодженості і балансу інтересів між учнями і дорослими.

 

ІІІ. Органи управління учнівського самоврядування

                Права і обов`язки

 

 1.     Вищим органом учнівського самоврядування школи є учнівська конференція, яка скликається один раз на рік.

2.     Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання учнівського парламенту, яке проводиться раз на місяць.

3.     Виконавчим органом учнівського самоврядування є шкільний парламент, який обирається на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи.

4.     Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на учнівській конференції педагогічний та учнівський колективи шляхом відкритого голосування.

5.     Президентом учнівського колективу може бути учень 8 - 11 класу, який обирається таємним голосуванням вчителів та учнів школи.

6.     Форми діяльності центрів  визначаються на засіданнях парламенту.

 Шкільний парламент:

-         бере участь у складанні річного плану роботи школи;

-         координує роботу класів, доводить до них конкретні завдання діяльності;

-         контролює створення належних умов для навчання та  дозвілля учнів;

-         приймає рішення з найважливіших питань життя школи у межах своєї компетентності;

-         вносить пропозиції адміністрації школи, педагогічній раді з питань навчання та виховання;

-         бере участь в організації невідкладної допомоги відстаючим учням;

-         веде контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог у школі;

-         проводить заходи з розвитку творчих здібностей учнів, зміцнення їхнього здоров`я, фізичного удосконалення, пропаганди здорового способу життя;

-         контролює відвідування уроків, стан навчання та поведінки учнів тощо.

 

 

Основні напрями діяльності  органів учнівського самоврядування

 

1.     Міністерство  «Освіти»:

-         проводить  роботу з вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

-         організовує консультаційну допомогу з предметів;

-         бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

-         контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

-         веде боротьбу з пропусками уроків;

-         залучає учнів в гуртки, виступає з ініціативою про створення нових гуртків за інтересами;

-        надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів;

-         бере участь у підготовці і проведенні бесід в класах  (про режим дня, виконання домашніх завдань, користь читання);

-         збирає і систематизує матеріал-інформацію про стан успішності в кожному класі;

-         виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника;

-         проводить бесіди, рейди-перевірки на краще збереження підручників.

 

2.     Міністерство «Дисципліни і порядку»:

-         забезпечує захист прав та інтересів учнів;

-         організовує допомогу дітям-інвалідам та дітям з малозабезпечених сімей, дітям-сиротам;

-         контролює дотримання дисципліни учнями в позаурочний час;

-         організовує чергування учнів  по школі та під час проведення свят, масових заходів, вечорів відпочинку;

-         контролює та оцінює чергування по класах;

-         контролює дотримання  учнями Статуту школи (Правил внутрішкільного  розпорядку  учнів);

-         контролює відвідування учнями школи;

-         надає допомогу педагогічному колективу у вивченні свідомої дисципліни, приймає участь у розробці законодавчих документів, правил поведінки в школі, стежить за їх виконанням;

-        організовує змагання за високу організованість класу, відсутність факторів порушення дисципліни, охорони громадського порядку, вміння ввічливо і старанно поводитись у школі, вдома, у колі друзів, за межами школи;

-         розглядає порушення різних правил, різні конфлікти;

-         виходить з пропозиціями на батьківський комітет, педраду, координаційну раду.

 

3.     Міністерство «Культури та відпочинку»:

 

-         залучає дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності;

-         підбирає матеріали для написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

-         організовує проведення загальношкільних свят, вечорів, дискотек, різних конкурсів, відзначення народних традицій;

-         готує творчі виставки учнів;

-         вивчає побажання учнів щодо організації і роботи гуртків художньої самодіяльності, образотворчого мистецтва;

-         в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загальношкільних заходах;

-         організовує в школі ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час;

-        організовує культпоходи та екскурсії з врахуванням заявок класних колективів.

 

 

4.     Міністерство «Спорту та туризму»:

-         пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольну, антитютюнову, антинаркотичну програми);

-         залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

-         організовує роботу спортивних секцій, груп здоров`я;

-         проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

-        організовує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи;

-         приймає участь у підготовці та проведенні позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя  та культури поведінки;

-         проводить санітарно-освітню роботу серед учнів (випускає санбюлетні, проводить бесіди, дискусії, анкетування, тематичні вечори).

 

 

5.     Міністерство «Дотримання санітарно – гігієнічних норм»:

-         виховує в учнів бережливе ставлення до шкільного майна;

-         контролює санітарний стан у школі, класах, дотримання гігієнічного режиму в їдальні, особисту гігієну учнів;

-         організовує чергування на закріплених за класами територіях школи;

-         проводить рейдперевірки збереження шкільного майна та чергування один раз в місяць;

-         організовує змагання між класними колективами по збереженню шкільного майна;

-        веде облік збереження шкільного майна, закріпленого за тим чи іншим класом;

-         проводить профорієнтаційну роботу в школі, виховує  інтерес та повагу до майбутньої професії;

-         організовує проведення трудових операцій, десантів.

 

6.     Міністерство « Преси та інформації»:

-         забезпечує гласність в діяльності органів учнівського самоврядування;

-         інформує учнів, батьків, вчителів про всі події, які відбуваються в школі, класі через шкільну газету "Шкільний вісник";

-         розвиває у дітей уміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;

-         сприяє підвищенню інтересу учнів до життя школи;

-         забезпечує інформацією з життя школи (гарячі новини, вітання на замовлення, спортивні новини, інформаційний вісник безпеки житттєдіяльності, музичний калейдоскоп, навколо світу, підсумки роботи)

 

Міністерство « Фінансів»

( банкир)

-  веде контроль за коштами;

-  вирішує, що придбати за дані кошти;

-  звітує про розподіл коштів на шкільній лінійці.

 

Екологічна варта « Зелені паростки майбутнього»

-     формує екологічну культуру учнів, їх гармонію з природою;

-     слідкує за озелененням класних кімнат та коридора;

-     проводить конкурси на кращий зелений куточок;

-     організовує трудові десанти з благоустрою шкільної території.

 

 

 

 

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 377 | Додав: makar | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: